Satul roman inca mai are o sansa

img_6740

Satul roman inca mai are o sansa. Este gandul cu care m-am intors pe strazile cu miros de smoala ale Capitalei, dupa un weekend petrecut intr-un satuc de la Dunare. Este satul in care a copilarit bunica mea si in care am avut ocazia sa imi petrec cateva vacante in adolescenta.

Am avut surpriza placuta sa descopar ca, case care pe vremuri erau abandonate, si altele despre care credeam ca vor fi abandonate dupa trecerea in neffinta a locatarilor lor prea batrani, erau acum locuite. Si nu oricum. Locuite de oameni… gospodari, cum ar zice romanul. De fapt, si casa cumparata de parintii mei este una dintre acestea.

Cred ca dupa exodul taranilor la orase, vrajiti de promisiunea unui trai mai bun, oamenii au inceput, usor, usor sa se trezeasca la realitate si sa realizeze minciuna care le-a fost servita. Satui de corporatii, poluare si strazi prea aglomerate, tot mai multi oameni incep sa se intoarca la sate, acolo de unde, odata, au plecat ei sau parintii lor.  Si daca oamenii au inceput sa populeze si casele din zone defavorizate precum Teleormanul, atunci, cu siguranta, satul roman inca mai are o sansa.

img_6797

Imaginile fac parte din editorialul “Dor de duca”

Styling: Milona Rac-Hristov
Make-up: Diana Ionescu
Foto: Sorin Florea
Model: Elisabeta Popa

Tags: , ,

About Milona

The worls is our chance to create! Iar Flowers Bazaar este terenul meu de joaca. Handmade, designer, unicat si cu muuuult suflet.

Leave a Reply

