Da o noua viata hainelor tale – Think green, act Fashion!

s2.ele.ro

Tu ce faci cu piesele vestimentare pe care nu le mai porti? Le arunci? Le dai? Le ascunzi intr-un colt de dulap si uiti de ele pana cand acesta devine neincapator?

Toate ne confruntam cu problema supraaglomerarii dulapului, dar cum ajungem in aceasta situatie? Sunt sigura ca urmatoare situatii iti sunt familiare: te indragostesti iremediabil de o piesa vestimentara in magazin pentru ca, odata ajunsa acasa, sa realizezi ca nu se potriveste cu nimic din garderoba ta; le porti o perioada, dar te ingrasi sau slabesti si nu iti mai vin bine; porti o piesa o data si nu te simti confortabil in ea sau realizezi ca nu te reprezinta; sau o porti de nenumarate ori pana ce te plictisesti de ea, si o dai uitarii in favoarea altora mai noi, etc.

Cand dulapul devine neincapator

Ce este de facut cand dulapul tau devine neincapator? Curatenie! Si nici ca poti gasi un moment mai bun decat primavara.

In primul rand, trebuie sa fii sincera cu tine: daca nu ai purtat o piesa de mai bine de doi ani, in mod sigur nu o vei purta prea curand, asa ca, cel mai bine ar fi sa renunti la ea. Dar natura noastra eco-friendly ne indeamna sa nu le aruncam pur si simplu la gunoi. De ce sa arunci o haina de care tu te-ai plictisit, cand altcineva s-ar putea bucura de ea, oferindu-i o a doua viata?

Da o noua viata hainelor tale

Toate suntem in situatia asta, toate avem piese in garderoba pe care nu le purtam niciodata. Pentru asta s-a inventat conceptul de Yard Sale – o forma de reciclare tot mai necesara in societatile consumeriste, in care hainele sunt scoase afara din fundul dulapului, primind o noua viata.

La un Yard Sale, in loc sa iti dai pur si simplu hainele si accesoriile, le poti vinde, la preturi mici, contribuind, astfel, la fondul tau de economii. Sau o alta varianta de care ma fac vinovata este: “ce iei pe mere dai pe pere” – adica tu iti vinzi hainele sau accesoriile si cumperi, la preturi la fel de mici, altele noi pe care “vecina” nu le mai vrea, dar carora tu le gasesti instantaneu o utilitate.

Ce gasim la Yard Sale

Am incercat si eu aceasta forma minunata de a-mi improspata garderoba si m-am ales cu doua perechi de sandale noi (cu eticheta) pe care toata lumea le-a invidiat, mai ales cand a auzit pretul, cu cateva accesorii creative luate la un pret de nimic si o rochita scurta, colorata, pe care am purtat-o deja la o nunta fara pretentii. Adevarul este ca, la ritmul in care fac eu shopping, garderoba mea a devenit iarasi neincapatoare, asa ca abia astept sa particip la urmatoarea editie.

Dar pana atunci, am fost invitata, la o editie trecuta a Yard Sale-ului ce are loc lunar la Dianei 4, sa ma joc putin cu piesele expuse la targ, realizand cateva tinute. Am acceptat imediat, dornica sa-mi exersez “talentul” de stilist pe NV, cum am spune noi, adica fara o tema anume, si fara sa am vreo idee ce anume voi gasi acolo. Dar nu m-am oprit aici, ci am mers mai departe si am organizat si un shooting.
Am strans repede o echipa de fete talentate cu ajutorul DallesGo make-up, hair & foto, am rugat-o pe Lavinia Stegaru sa-mi fie model, si ne-am pus pe treaba. Si, ce sa vezi, mi-a fost cum nu se poate mai usor sa strang repede 3 tinute sic, chiar daca a trebuit sa ma conformez si masurilor modelului (va imaginati ca nu toate expozantele la targ erau modele, dar am reusit).

Iar rezultatul… il vedeti mai jos. Si am fi facut mai multe, dar eram oarecum presate de timp. Sper sa va convinga si pe voi sa acordati o sansa acestei forme noi de shopping/reciclare.

Foto: Larisa Stanga
Model: Lavinia Stegaru
Styling: Milona Rac-Hristov
Make-up: Oana Dumitrescu
Hair: Oana Iacob

Toate piesele ce apar in pictorial au fost expuse la Yard Sale.

PS: Urmatoarele editii Yard Sale vor avea loc pe 12 si 13 aprilie, la Dianei 4. De data asta, contrar obiceiului, targul se intinde pe toata durata weekendulului, deoarece nu mai face fata solicitarilor. Eu zic ca e de bine. Sa tot reciclam!

 

Editorial realizat in parteneriat cu Yard Sale si ele.ro

Tags: , , , , ,

About Milona

The worls is our chance to create! Iar Flowers Bazaar este terenul meu de joaca. Handmade, designer, unicat si cu muuuult suflet.

Leave a Reply

