Street style sau lookbook? Unde este originalitatea?

Couture Fashion Week este in plina desfasurare la Paris, iar fashioniste din lumea-ntreaga au impanzit strazile orasului, unele grabite sa vada cele mai noi colectii Couture, alte dornice doar sa-si afiseze tinutele alese cu grija.Pentru ca, o fi scena couture cea mai grandioasa din industrie, ceea ce se intampla pe strada, insa, este la fel de interesant.

 

Totusi, uitandu-ma peste pozele de street style pentru a lua pulsul trendurilor, pe langa tinute creative am observat fashioniste ce purtau tinute intregi de lookbook. Adica “am luat look-ul din catalog, l-am pus pe mine, si m-am asigurat ca sunt susprinsa de fotografi”. Dar unde mai este originalitatea atunci? De ce sa ne mai uitam la pozele de street style cand putem pur si simplu sa vedem imaginile de pe cat-walk, sau din lookbook?

 

Doua dintre tinutele pe care le-am vazut sunt din colectia pre-fall a brand-ului Chloe. Acum, ori este coincidenta prea mare, ori Chloe se afla intr-o campanie intensa de promovare. Voi ce spuneti?

 

taw-six16Chloe_008_1366.450x675

taw-two-couture22Chloe_012_1366.450x675

Tags: , , ,

About Milona

The worls is our chance to create! Iar Flowers Bazaar este terenul meu de joaca. Handmade, designer, unicat si cu muuuult suflet.

Leave a Reply

